[PL] DeadLine 24 – IV Ekstremalny Maraton Programistyczny

LOGO__Deadline24_2012Jak wiecie programistą nie jestem. Choć czasem lubię na te dziwnie poukładane znaczki i literki, zamieniające się w kod popatrzeć. Ale wiem, że część z was jest programistami (czy to zawodowo, czy hobbystycznie). Nie mogę się więc nie podzielić informacją o kolejnej ciekawego wydarzenia: czwartej edycji:

Ekstremalnego Maratonu Programistycznego: DeadLine24.

Future Processing – organizator owego wydarzenia – podesłał informację prasową, którą z wielką przyjemnością powielam poniżej, zachęcając do wzięcia udziału w zabawie:

Rozpoczęły się eliminacje w czwartym ekstremalnym maratonie programistycznym Deadline24

Tylko dziewięćdziesięciu najlepszych polskich algorytmików, 24 godziny, a do tego industrialna sceneria Kopalni Guido na poziomie -320 metrów pod ziemią – tak będzie wyglądał czwarty finał jedynego w Polsce ekstremalnego maratonu programistycznego Deadline24. Zdalne eliminacje – w oparciu o stronę konkursu deadline24 – odbędą się już 10 marca. Po raz pierwszy w zeszłym roku udział wziął także student z University of Glasgow. Pomysłodawcą konkursu jest firma technologiczna Future Processing, która organizuje go wraz z przyjaciółmi. W konkursie biorą udział programiści z całej Polski, którzy mogą poszczycić się wyjątkowymi umiejętnościami oraz szeroką wiedzą z zakresu informatyki. Maraton jest dla nich nie lada wyzwaniem, gdyż drużynowa rywalizacja przebiega w ekstremalnych warunkach. Jednak, aby dostać się do finału każdy trzyosobowy zespół musi przejść eliminacje, które odbywają się w oparciu o stronę www.deadline24.pl.

Do dnia 6 marca 2012 roku, na stronie internetowej www.deadline24.pl można rejestrować się do konkursu i zgłaszać swoje drużyny. Zarejestrowane zespoły wezmą udział w eliminacjach, które odbędą się 10 marca (w godzinach od 9:00 – 14:00). Ten etap przebiega zdalnie, zatem uczestnicy będą przesyłać odpowiedzi, na specjalny serwer sprawdzający poprawność rozwiązań.

24 godzinny finał odbędzie się 10-11 kwietnia 2012. Weźmie w nim udział 30 najlepszych drużyn, wyłonionych na podstawie wyników z eliminacji. Uczestnicy otrzymają zadania i będą się ścigać z czasem, przeciwnikami i własnym zmęczeniem. Fabuła zadań tradycyjnie będzie oparta o historię Żukoskoczków, tajemniczych stworzeń które będą miały mnóstwo przygód.

Post Scriptum – niezbędne informacje o Żukoskoczkach:

W czasie trwania konkursu uczestnicy mają do czynienia z niezwykłymi stworzeniami, jakimi są żukoskoczki. W 2009 roku dowiedzielismy się, iż te wyróżniające się spośród innych gatunków w Uniwersum stworzonka są wyjątkowo pożyteczne – potrafią neutralizować Nośniki Negatywnej Energii, a przez to przyczyniać się do ocalenia świata. Żukoskoczki mogą chodzić, skakać (a przez to także rozpaćkać jeden drugiego, naskakując na niego), utwardzać podłoże, popełnić seppuku oraz rozmnażać się. Potrafiły także na odległość przesyłać to, co widziały. Niestety, żukoskoczki są też niesamowicie leniwe, a do pracy potrzebują ogromnej ilości Motywacji. Uczestnicy konkursu stanęli przed zadaniem poskromienia i tresury tych ciekawych stworzeń. Rok później poznaliśmy dalsze losy żukoskoczków, które podróżowały miedzygalaktycznym autkiem po różnych planetach eksplorując wszechświat. Prowadzono także badania nad zwiększeniem populacji tych pożytecznych stworzeń, gdyż w naturalnym środowisku (z uwagi na lenistwo i brak Motywacji) żukoskoczki prawie wcale się nie rozmnażały. Po tych wydarzeniach żukoskoczki kontunuowały podbój wszechświata, rozwijając swoją bazę transportową na rozległych koloniach kilku przyległych planet. Do przemieszczania się używały samochodów marki "Żuk" (produkowanych kiedyś na Niegdyś Błękitnej Planecie).

Leave a Comment

Content Protected Using Blog Protector By: PcDrome.
Skip to toolbar