• Blip ^majkrosoft

    Wystąpił błąd: [404] Not Found
  • Twitter @majkrosoft


7 July 2011


Cała reprezentacja Polski na finałach ImagineCup jest właśnie w samolocie do Nowego Jorku (po małych perturbacjach związanych z odwołanie lotu :). W tym czasie zapraszam do zapoznania się z projektem kolejnej drużyny, tym razem w kategorii Game Design. Gra wykorzystuje możliwości Silverlight’a oraz technologie multi-touch. Niestety na tę chwilę nie posiadam dema gry. Jednak jeszcze dzisiaj może się to zmienić, ponieważ Pani z Centrum Prasowego Microsoft obiecała specjalnie dla Was wydobyć je od teamu Cellardoor reprezentującego Uniwersytet Adama Mickiewicza w Poznaniu : ) Tymczasem zapraszam do lektury

Gra „The Book of Elm” („Księga Elma”) to interaktywna opowieść, która pozwala użytkownikom stawić czoła problemom współczesnego świata. Oferuje unikalne doświadczenie interakcji ze światem gry, za pomocą użycia cieni rzucanych przez obiekty umieszczone przed kamerą internetową lub kontrolowane na ekranie. Gracz steruje postacią Elma, który naprawia błędy popełnione przez ludzi. Gra została zbudowana na platformie Silverlighti działa z wykorzystaniem urządzeń multi-touch, dzięki czemu dostarcza użytkownikowi intuicyjnego interfejsu.

Głównym celem projektu jest zachęcenie ludzi do spojrzenia na książki świeżym okiem i zachęcenie tak do czytania, jak i do zabawy oraz nauki. Ponadto gra zachęca też do dbałości o środowisko w naszym codziennym życiu, co jest zgodne z przekazem książki, która była inspiracją dla powstania gry.

Gra jest dedykowana dla dzieci. Uczy je, że każdy może uczestniczyć w ochronie środowiska poprzez codzienne, proste czynności, takie jak oszczędzanie wody i energii elektrycznej. Gra odnosi się do koncepcji 3R: reduce (zmniejszaj zużycie), reuse (używaj powtórnie) i recycle (przetwarzaj).

YouTube Preview Image YouTube Preview Image
Metorio